woensdag 20 februari 2013

Sneeuwklokjes

Ondanks de eenden toch een paar polletjes met sneeuwklokjes, niet zo'n groot veld als vorig jaar maar toch klokjes. Ze zijn nog heel erg klein, maar dat wordt met de dag beter. Het gras er om heen was een beetje wit, het heeft vannacht lekker gevroren.

Bij de tweede foto die ik wilde maken, kwam er een nieuwsgierig aagje voorbij , wilde weten wat ik aan het doen was. Soms zijn katten niet handig, Dopey wilde van geen wijken weten :-), kwam steeds dichterbij, ik heb het maar opgegeven en heb tenslotte nu 2 foto's. Een overzichtsfoto komt later als de klokjes wat groter zijn.

En voor de pop is het eerste been klaar, heerlijk gisteravond gebreid, tot nu toe vind ik het nog steeds makkelijk. Het poppenbreiboek kwam gisteren met de post, ik heb er eerst lekker in zitten bladeren, daarna gescand wat ik nodig had om van start te kunnen gaan, daarna het boek weer goed ingepakt en retour gestuurd naar de eigenaresse. Bij mijn zeer geliefde boekenwebwinkel het boek besteld, want ondanks dat ik al door mijn boekenbudget heen was, wilde ik het boek toch ook zelf hebben, het is zo'n leuk boek en ik weet dat ik er geen spijt van krijg. Had ook in gedachten dat die poppen heel erg groot waren, maar dat valt reuze mee. Gek dat je je daar soms zo op kan verkijken.

3 opmerkingen:

  1. leuk die klokjes, hier staan ze ook en de hyacinten hebben ook hun kopjes boven. staan nu wel te verkleumen.

    Ben benieuwd naar jouw pop, die andere is zo leuk geworden, hij leek mij ook groot maar daar kun je je op verkijken dus.
    ik heb geen kleine meisjes in de buurt dus ik begin er maar niet aan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog niet gekeken naar klokjes....vind het veel te koud buiten om lang stil te blijven staan.
    Hoewel zo met het zonnetje het voorjaar wel begint te kriebelen.
    Brei jij maar lekker door!! Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe je dat nou met twee of vier naalden breien?
    ik had het boek geleend voor mijn moeder maar die wou er niet
    aan beginnen,het was haar te moeilijk zei ze met vier naalden breien
    wel jammer..

    BeantwoordenVerwijderen