vrijdag 8 maart 2013

Goed geslaagd

bij m'n favoriete fourniturenkraam, allerlei verschillende knoopjes gekocht voor kleertjes van de A & C poppen, zo leuk al die kleurtjes en verschillende bloemetjes en hartjes, zelfs gele roosjes heb ik gevonden. Van alles 6 stuks, 4 voor een vest of jasje, houd ik er 2 over voor op eventueel een tuinbroek of overgooiertje. En bij een lange jas, gebruik ik ze alle zes :-).


bij de stoffenkraam voor de Emma, eindelijk de achtergrondstof gevonden, heel licht creme, tegen wit aan er er zijn witte sterretjes en zigzag rondjes op gedrukt en daarin weer van die leuke stipjes, heb een foto van heel dichtbij, met de daglichtlamp er op, genomen zodat een en ander goed te zien is.

Deze stof met kleine roosjes voor de tussen banen, net niet rood, ook niet donker roze, beetje oude kleur, frambozenrood heet het geloof ik, best wel mooi omdat de tussen banen niet zo breed zijn, anders had ik het echt niet aan gedurft.
Als ik 's avonds aan het breien ben, heb ik de patroonbladen altijd op de poef vlak voor me liggen. En Speedy vind het dan heerlijk om er bovenop te klimmen en lekker te gaan liggen. Gek is dat toch van katten, als er een papiertje of zo ligt moeten ze er altijd bovenop. En op deze foto is goed te zien dat z'n ogen echt groen zijn :-).


1 opmerking:

  1. Wat heb je mooie stofjes gekocht Marian. Ben heel benieuwd naar het vervolg!
    Leuke knoopjes ook. Hou je al die poppen zelf?
    Ja en Speedy...haha

    BeantwoordenVerwijderen