vrijdag 1 maart 2013

Kringloopoogst

Gisteren met de buurvrouw op stap naar de kringloop en daar heb ik toch leuke dingen en boeken gevonden.
Een heel mooi koperen trechtertje en twee kleine vaasjes, waarvan ik denk dat het kogeltjes geweest zijn.

Kleine borduurtjes in gordijnringen, de borduurtjes gaan uit de ring en dan in een sopje. Ze zijn zo vies, dat wil ik zo niet in huis hebben en dan krijgen de borduurtjes een andere bestemming. De ringen schilder ik in een ander kleurtje en dan zijn ze leuk voor in m'n letterhart..

Drie boekjes met heel veel leuke borduurseltjes en ideetjes.
Drie leuke kerstsfeer en creatief boekjes met een hele diverse inhoud.
In eentje staan heel veel dingetjes van klei en andere dingen, die ook in het poppenhuis goed te gebruiken zijn.
In de andere staat heel veel patchwork en quilts voor de kerst, dus ook voor de heb aangeschaft :-)
En in de laatste staan allerlei lekker recepten voor koekjes, cakes, taarten en zoete hapjes.
Alle drie heel anders dus, ook geen spijt van, ja misschien straks van de laatste, wanneer de kilootjes er weer aan vliegen ;-).
Een boekje over antieke meubels en accessoires, wel veel foto's in zwart-wit, maar toch heel duidelijk te zien.
Deze als laatste, waarvan ik even getwijfeld heb of ik hem wel mee zou nemen, heb het toch maar gedaan





9 opmerkingen:


  1. Wat heb jij geboft met zulke mooie vondsten had ik beslist ook mee genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke boekjes, maar ook weer nieuwe kastvulling, ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jij bent goed geslaagd!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vangst en hoe leuk is het toch om te kringlopen.
    groetjes Willy

    minimax

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes heb je gevonden!
    Die kleine vaasjes die volgens jou kogeltjes zijn geweest, lijken sprekend op de oude spuitmondjes van een spuitzak uit de oude bakkerij van mijn opa en vader. Ik heb er hier een hele serie van, vorig jaar gevonden bij de spullen van mijn vader.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je heb leuke dingen gevonden marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er ook wel oog voor hè?
    Veel plezier met je buit!

    BeantwoordenVerwijderen