zaterdag 2 maart 2013

Nieuw garen

Nog een paar regeltjes over de vaasjes (kogeltjes)  die ik in de kringloop had gevonden, nu ook de achterkant op de foto gezet, samen met de achterkant van een balpen voor de maat. Ze zijn dicht aan de achterkant, er zit een afdruk van iets ronds in.
Ik heb bijna weer een pop af, alleen het haar moet nog, het is zo leuk breien en ze draagt even het paarse jurkje wat ik al eerder af had.
Natuurlijk krijgt ze een nieuwe outfit en daar schiet ik al aardig mee op, de schoenen zijn nog niet helemaal goed, dus die gaan overnieuw, maar het rokje ziet er erg leuk uit.
Bij Het Wolhuis  heb ik garen besteld voor nog een pop en gistermiddag werd het pakje gebracht, zo leuk, het benodigde materiaal zit in een grijs/zilverkleurig koffertje.
En als het koffertje opengaat, zit dit er in, behalve dan de naalden, want die verpakking was te groot :-). De kleur van het koffertje en van het garen is aan te passen na overleg, dat had ik gedaan en niet geheel onbelangrijk, er is een hele snelle levering van de spullen, ik kreeg het al een dag later.
Als extraatje voor mij heb ik de andere soorten kleine bolletjes ( 10 gram) ook mee besteld, ik vind ze zo leuk. Bovenaan liggen de 2 acryl soorten en onderaan de katoen.



5 opmerkingen:

  1. Je bent nog wel wat van plan met al die bollen breigaren, ik zelf vindt de Dale Falk toch wel wat duur, en ga vanaf nu op goedkoper garen, is toch allemaal voor de weggeef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vergeet nog dat de pop er weer schattig uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pop wordt geweldig, leuk hoor en al dat garen waar je jezelf mee verwent hebt, helemaal goed af en toe moet je goed voor jezelf zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een stille lezer van je blog maar nu laat ik toch even wat van me horen.
    De "2 koperen vaasjes" die je hebt gescoord bij de kringloop zijn hulzen van een gaspistool (alarmpistool).
    Veel plezier met al je bezigheden en laat ons geregeld wat zien.

    groetjes,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen