dinsdag 12 maart 2013

Soms wil het echt niet meer lukken

Eerst maar een truitje zonder inbreien gebreid, het aantal steken klopte en een hoog boordje gebreid en het zit ook nog goed. Weer opnieuw beginnen met het truitje met ingebreide motieven.
Het trekt niet meer, maar nu weer teveel garen gegeven, dus soms erg grote steken ertussen, dan maar weer uithalen. Ik vind het zo gek dat ik het inbreien uit de vingers kwijtgeraakt ben. Voor de kinderen heb ik heel veel truien met ingebreide motieven gebreid. Ruim een jaar geleden nog al die kerstballen van A. & C. en nu opeens gaat het niet meer. Misschien bij de derde poging dat het wel goed gaat, maar daar heb ik geen zin meer in. Ik geef het op en brei het gewoon en ik maas de motiefjes er wel op.

Ik ben er al mee begonnen en het ziet er een stuk beter uit zo. Ik brei voor m'n plezier en niet om me er aan te ergeren en het zijn maar kleine dingen, dus het lukt best.


5 opmerkingen:

  1. Mazen is toch ook mooi?
    Dat knalroze of is het fuchsia is ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is ze hoor, en ik zei het al gewoon mazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker niet ergeren, dat is het niet waard. Gemaast ziet er prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het niet kan zoals je wilt, moet je het maar willen zoals het kan, hè. En het bespaart je een hoop ergernis. Als het maar naar je zin wordt, daar gaat het om. En mooi wordt het!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo opgemaast is het toch ook mooi?

    BeantwoordenVerwijderen