dinsdag 30 april 2013

Affo's

Buiten de kraaltjes die ik heb aangeschaft, vond ik ook deze hulpmiddeltjes. Ze zijn heel makkelijk om de kraaltjes per kleur in te doen en wanneer er een kleur kraaltjes niet meer nodig is, laat je ze heel makkelijk weer in het zakje terugglijden. Ik heb er al flink gebruik van gemaakt.


De naaldenkoker is helemaal af en ik ben er reuze trots op, de dop kan beter, maar ik heb nog een kokertje en een heel leuk patroon, de benodigde kraaltjes heb ik ook in huis dus ik kan nog even vooruit.
Ik heb ook flink gespeurd op internet en daar heb ik ook hele leuke patroontjes gevonden en dit leeuwenkopje was er een van.
Heb het "omgebouwd" tot voorkant van een tasje, voor het tasje zelf heb ik een groene kraaltjesmix gebruikt. De onderkant is ook niet helemaal je van het, ben een beetje aan het rommelen geweest want ik heb geen idee hoe ik het aan elkaar vast moet maken. Zal best wel ergens in staan, maar had niet zoveel zin om het op te zoeken, anders gaat het wel in de uitverkoopbak van m'n winkeltje ;-)
Ik heb het kettinkje vastgenaaid aan de kraaltjes aan de zijkant. Ik had namelijk geen oogjes van dun draad, alles wat ik bij de hand had paste niet door het kraaltje heen, nou ja dan maar vastnaaien, dat kan ook, zie je zo niets van. Heb alweer een patroon voor een volgend tasje klaarliggen en dat wordt weer een ander modelletje, dus wordt vervolgd.


7 opmerkingen:

  1. zo, je hebt de smaak te pakken zie ik. Prachtige naaldenkoker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal. Bijzonder de naaldenkoker.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marian....wat ben je toch veelzijdig!!
    Mooi gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marian het kralenwerk is helemaal te gek, een gefriemel van heb ik jou daar maar wat is dat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden die kralen koker Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent helemaal 'into' het kralenwerk. Prachtig allemaal. Kan me voorstellen dat het heel verslavend is.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige naaldenkoker!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen