dinsdag 2 april 2013

Eline's buitenhuis

Ik ben nu in het gelukkige bezit van het nieuwe gesigneerde boek van Eline en ik heb daarbij al wat leuke benodigdheden besteld. Natuurlijk de lintjes en bandjes, weer zo leuk en een yoyo-maker, kan ik ook goed gebruiken bij het quiltwerk en een kanzashi flower maker, heb ik nog niet geprobeerd maar lijkt heel simpel en dat is het ook denk ik.
Ik heb weer een onderzetter uit het boek van A. en C. gehaakt, ik vind ze toch wel heel erg leuk, dus zo nu en dan eentje, komen ze ook wel af en ik heb niet het gevoel dat ik steeds zit te haken. Maar ze zien er toch anders uit dan op het plaatje, dus ik weet dat er iets verkeerd aan is. Ik heb alleen geen idee wat, maar och, ik heb er een eigen draai aan gegeven :-).
Ik had bij de marskramer voor 1 euro een setje gekocht om een kuikentje te borduren, niet zoveel werk en wel grappig, maar helaas er zat niet genoeg geel garen bij, dus hij kwam niet af voor pasen, ik weet dat ik ergens in m'n voorraad die kleur heb, maar ik kan er helaas niet bij, staat helemaal achter in de opslag, dus deze komt later af, of ik moet nog zo'n setje vinden, de rest wat ik dan niet gebruik komt ook wel weer van pas, ooit.

De leuke spulletjes van het kruidvat in de vorige logjes krijgen nog een vervolg, bij een ander filiaal vond ik nog splijtgaren en wat lintjes en kantjes in die leuke kleurtjes. Ik was eigenlijk op zoek naar nog een setje lapjes, maar die waren er niet, maar met deze koopjes ben ik ook heel blij.

1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit allemaal. Jammer dat er dan niet genoeg garen bij zit.......

    BeantwoordenVerwijderen