vrijdag 26 april 2013

Nog steeds work in progress

De affe sokken zijn gisteren afgeleverd en goedgekeurd, is natuurlijk altijd even spannend of ze wel goed passen.
Deze sokken zijn van Scheepjes Invicta en ik weet nog niet of het wel een echte tweeling gaat worden. Ik heb een heleboel moeten afwikkelen om met een gelijksoortige kleur aan het boord te beginnen, ben nog niet zo ver, maar voorlopig lijkt het er op :-). Fijn om 's avonds bij de tv wat onder handen te hebben of eigenlijk meer IN de handen :-)
De naaldenkoker groeit ook gestaag, is heel wat meer werk dan ik dacht maar nog steeds heel leuk om te doen. Inmiddels heb ik wat kralen besteld en ook ontvangen en enkele handige hulpmiddelen zijn nog onderweg, daar blog ik later wel over. Het patroontje voor het volgende projectje ligt al klaar en dat wordt weer een tasje naar het model van Sun, maar dan met een ander motief, meer beestachtig zou ik zeggen :-). Ik heb er zo'n zin in om daar mee te beginnen, maar ik probeer me in te houden en eerst de naaldenkoker af, anders blijf ik met allemaal half-afgemaakte dingen zitten en daar heb ik er al zo veel van  *Ü*. En het einde is in zicht, dat scheelt ook, als ik mij nog een dagje "kwaad" maak is hij denk af maar dat ligt aan het weer, want als het mooi weer is, moet ik eerst maaien, anders kom ik niet meer door het gras heen en dan heb ik toch een flink probleem ;-).


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige naaldenkoker!! Dochterlief maakte boompjes van kraaltjes en dat was ook erg veel werk maar zo mooi,...

    En de sok afmaken,.. ze zitten zo lekker,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sokken en wat mooi wat je allemaal weer aan het maken bent!! Grtjs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je naaldenkoker is helemaal te gek!
    En je sok is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is ook mooi regenbooggaren, wat je voor je sokken gebruikt. Ja, lastig om dan twee exact dezelfde sokken te krijgen.
    Die naaldenkoker wordt prachtig. Lijkt me een heel gepriegel, maar dan heb je straks wel een echte eyecatcher!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word dat een prachtige naalden koker.
    En ook mooie sokken.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen