maandag 22 april 2013

Work in progress

Het is erg, maar ik kan er niet mee stoppen, ben aan de naaldenkoker begonnen en ooo wat vind ik het leuk worden.
Ondanks dat ik het tasje al gemaakt had, viel ik nu toch in zo'n dom foutje, ik vergat dat de beginkraal telkens versprong bij het in het rond gaan en begon steeds aan het begin van de tekening, klopte natuurlijk van geen kant, duurde 3 rondes voor ik het doorhad. Nou ja, nu gaat het wel goed, moest nog even wennen, denk ik :-). Ik vind het beginnetje een stuk makkelijker dan die van het tasje. Ik had me er al op ingesteld dat het weer een paar keer verkeerd zou gaan, maar nee, het ging in 1 keer goed. Mag ook wel eens en ik hoefde het niet door de kamer te smijten ;-).
Vorige keer helemaal vergeten om er over te bloggen, maar ik had nog geld liggen van m'n verjaardag en m'n bamboe sokkennaaldjes waren aan vervanging toe, dus van Knit-Pro de houten sokkennaaldjes besteld, 2 sets nog wel :-), en meteen in gebruik genomen, het garen is van Scheepjes Invicta Colour en deze zijn bestemd voor m'n voorraad in maat 39.

4 opmerkingen:

  1. wat een geduld moet je daar voor hebben,met die kleine kraaltjes!!!
    Maar wel geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt weer erg mooi en ik zou er zeker niet mee gooien dan moet je nog stofzuigen ook, wat een kleine kraaltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een secuur werkje met die kleine kraaltjes!!
    Wat een super leuke sokken!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen