maandag 20 mei 2013

Stitchery

Ik ben even aan een tussendoor werkje begonnen, een tafelloper voor op de kist die we als tafel gebruiken in de kamer. Het is een patroon van Michelle Ridgway uit een Country Threads van vorig jaar. Ben met de stichery al over de helft en ik hoop dat ik garen genoeg heb want dan komen de borduurtjes vandaag nog af.
Natuurlijk heb ik ook nog wat voor de Old Dutch geborduurd. Mijn vader kwam uit Zeeland, dus er hoort ook iets uit Zeeland bij. Ik twijfelde wat ik zou nemen, het Zeeuwse meisje of het wapen van Zeeland en ik heb voor het meisje gekozen, ben niet helemaal tevreden over de ogen, maar ik denk dat ik daar een oplossing voor gevonden heb en die volgt later.
De braamstruiken zijn hier weer een heel stuk teruggedrongen, nu de  fluweelboompjes nog uitgraven en dan kan dat stuk ook weer mee gemaaid worden. Ben ik daar ook weer van de brandnetels verlost.
Tussen het onkruid kom je soms ook iets heel moois tegen, hele mooie blauwe bloemetjes. hopelijk blijft het vandaag droog, al zijn de vooruitzichten niet best. Wil weer lekker vanmiddag verder gaan in de tuin.

6 opmerkingen:

  1. Leuk, dat Zeeuwse meisje. Mooi ook met die ketting. En de ogen, wat mij betreft is daar niets mis mee. Maarja, je moet er zelf tevreden mee zijn, hè.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je kleed en dat meisje der ogen mankeert niks aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, het is meer borduurweer dan tuinweer geloof ik...
    Je kleedje wordt leuk met die kleine afbeeldingen!

    fijne dag, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat alles er perfect uitziet, niets veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het meisje en de rest ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een Zeeuwsmeisje,mooi hoor.
    De hroeten uut Zeeland oe!!

    BeantwoordenVerwijderen