dinsdag 28 mei 2013

Update

Het Zeeuwse meisje zit er in, ik heb toch de ogen zo gelaten. Ik had eentje een beetje opgevuld, maar dat zag er niet uit, dus ze zijn nu weer zoals ze eerst waren en zo blijven ze.
Natuurlijk ook even een overzicht foto van de story so far.Binnen kreeg ik het niet meer op de foto, dus lekker buiten gedaan,. Het zonnetje scheen wel heel erg fel, want echt mooi vind ik de foto's niet.
En Speedy lag lekker op de bank naar mij te kijken wat ik aan het doen was, dacht ik :-), maar het bleek buurkat James (echte Maine Coon) te zijn. Is ook gezellig.
En kijk, de wilde bloemetjes doen het goed op de gras- en onkruidberg.
En zo zag de tuin er uit voor ik begon met het oude loof en het gras er tussen van de narcissen af te knippen met de heggenschaar.
Zien jullie het verschil???. Het verschil is 3 kruiwagens vol met groen, ben nog lang niet klaar, maar het begin is er, deze gedeeltes kan ik voorlopig mee maaien. En dan wilde ik morgen (als het weer het toelaat) een poging doen om dat rode ding leeg te halen. In de tijd dat het nog heel was, was het een kop en schotel, Nou veel schotel is het niet meer en het oor van de kop is er ook afgeroest. Maar ik zie er wel tegenop, je ziet het waarschijnlijk niet zo, maar het is meer dan een meter in het rond. Wanneer het een beetje leger is, dan wegslepen en dan komt daar de vierkante meter bak te staan, die ligt nu al 2 jaar klaar, maar er komt nooit iets van. Ik wil aardbeien, heb een tomatenplant en een paprikaplant, dus ik wil die gauw overplanten voor ze dood zijn. De tomatenplant ziet er al niet zo florissant meer uit.


En toen ik gistermiddag aan het maaien was, zag ik deze eenden met 2 kleintjes voorbij zwemmen in de sloot. Gauw camera gepakt en op de foto gezet. Als je op de foto klikt wordt hij groter en is het klein eendje makkelijk te zien net boven het gele koolzaadbloemetje. De andere zit net onder het gras en niet te zien.



8 opmerkingen:

  1. Je quilt wordt prachtig, maar ja ik ben ook niet anders van je gewend, hahaha..
    Heerlijk was het vandaag buiten hè.. Groot gelijk dat je nu de tuin hebt 'beetgepakt', da's beter dan in de natte zooi grijpen!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Foto,s Marian je quilt wordt ook onwijs mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je quilt prachtig!
    En je tuin begint ook vorm te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ruige tuin! Ik hou der van. En je quilt ook erg leuk met dat Zeeuwse wuufje er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij was zeker wel blij dat je een foto van de tuin had gemaakt voordat je begon....dan zie je tenminste verschil, hahaha.
    Gaaf je quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fotoos en je kleed word prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig wordt je quiltje!
    Een Maine Coon, wat zijn die mooi hè. Zoonlief heeft er ook eentje, een geweldig beest, maar wel groot, hihi.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen