zondag 23 juni 2013

De voorbereiding

van Chateau Hexagon heb ik gedaan.
Inmiddels zitten de applicaties vast en heb ik al een gedeelte geborduurd, de komende week zal ik wel deel 2 krijgen en dan kan ik er meteen aan verder.
Gisteren heb ik wel een tussendoortje gedaan. De voorbereiding is ook al gedaan, de rest eigenlijk ook al. alleen de finishing touch moet nog even.
Jammer genoeg heb ik precies op de voorkant een druppel lijm gemorst, maar och..... dat zie je alleen glimmen wanneer hij in de zon ligt, dus daar hoef ik niet  zo bang voor te zijn :-).
Afgelopen week heb ik ook weer rabarberlimonadesiroop gemaakt. Het recept heb ik hier (klik) staan. Twee flessen om weg te geven en de derde heb ik zelf gehouden.
Ik heb de afgelopen dagen niet in de tuin gewerkt dus heb ik heerlijk veel gelezen. Ik heb twee boeken van Kate Furnivall, de de eerste: Bloeiende mimosa heb ik al uit. Het vervolg heet : Russische kamille en daar ben ik al mee op de helft,  Het eerste boek begint rond 1910 in Rusland en het tweede boek in 1930. De boeken hebben romantiek en ook heel veel spanning, ook wat politiek zit er in verwerkt, ik vind het echte aanraders.






3 opmerkingen:

  1. De rabarber is hier ook klaar om geoogst te worden.
    De siroop lijkt me erg lekker!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen