maandag 17 juni 2013

Gewonnen !!!!!

Op het blog van Eline Pellinkhof (klik) kwam ik een give-away tegen, heb natuurlijk weer meegedaan en ik heb deze keer gewonnen.
Ik kreeg zaterdag al het (Engelstalige) boek in huis.
Kijk eens, wat een leuke projecten er in het vogelboek staan. Deze hoes voor een cafetiere zou ook niet misstaan bij de kookplaat op het aanrecht, om een pot met spatels en lepels. En dan de onderzetters erbij op tafel en eventueel het patroon met de hanen iets vergroten om er bij passende place-mats bij te maken.
En dan deze vogeltjes, ben ik helemaal voor gevallen, ze zijn zo leuk en speldenkussens en naaldenboekjes kan je nooit genoeg hebben :-) Moet nog wel even verder zoeken voor de kartelschaar of misschien komt er wel een nieuwe.
Gisteren hebben we een hele leuke dag gehad, de kinderen kwamen voor vaderdag en we hebben gebarbequed. Ik heb een electrische bbq op pootjes, niet zo'n hele grote, vrij eenvoudig en dat was maar gelukkig, na een halfuurtje begon het te regenen, de bbq en tafel onder de grote parasol en wij aangeschoven aan tafel en we zaten allemaal droog :-), fijn die grote parasols van tegenwoordig. Nadat we uitgegeten waren  (het was toen allang weer droog)  kregen we het een beetje fris en we hebben alles buiten weer opgeruimd, was zo gebeurd met z'n allen. Het toetje, roomijs met verse ananas, hebben we binnen opgegeten. Wel jammer, vergeten een foto te maken voor het familie-album, nou ja, we zullen dit jaar vast nog wel eens met z'n allen bbq-en.
Natuurlijk ook weer wat bloemen en bordertjes gemaakt en ook aan de top gezet, maar hij wordt een beetje groot en binnen krijg ik hem niet meer goed op de foto, dus leg ik hem later op de dag wel op het gras, maar nu is het gras nog nat en daar waag ik de top niet aan. Die foto houden jullie te goed.
Natuurlijk nog een paar foto's van de bloemetjes buiten, de geraniums doen het geweldig in de bak.
Het vingerhoedskruid doet het ook goed bij de klimroos tegen het huis (zo ook het onkruid en de klimop) van de klimroos heb ik een paar takken afgeknipt, ik werd na de hevige wind van een paar dagen geleden ineens in m'n haar gegrepen door de roos :-) toen ik langs liep.
Bij de boomstronk groeit het vingerhoedskruid ook tegen de klippen op, na het gras maaien vanmiddag nog wat brandnetels en riet langs de waterkant wegknippen, kan ik ook het water in de sloot weer zien stromen.





3 opmerkingen:

  1. Bofferd, leuk hoor echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je een prijs gewonnen hebt Marian, en je kan gelijk weer aan de gang! Jij komt echt 6 dagen in de week tekort he?;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat je een prijs gewonnen hebt Marian, en je kan gelijk weer aan de gang! Jij komt echt 6 dagen in de week tekort he?;))

    BeantwoordenVerwijderen