maandag 22 juli 2013

Nog een rijtje

En weer een rijtje blokken af, foto er van genomen in de fluweelboom en daarna weer aan het eerste rijtje gezet.
Ik ben er zo blij mee, hij wordt zo leuk. De mussen vallen hier van het dak , het is zo warm, ik geloof dat we vandaag de 30 graden grens gaan halen. Morgen nog warmer dan wordt het 35 - 36 graden. Straks nog even een paar boodschappen doen en dan blijf ik lekker binnen. Gelukkig hebben we airco, dus ik ga binnen verder met miss Merry.
Met Dopey gaat het prima, hij is 'n zwabberloopje kwijt en valt niet meer om, het geneest natuurlijk niet meer, maar hij kan weer goed vooruit. Ik zag net dat hij achter een vogel aanging, leuk geprobeerd, maar die kan toch niet ingehaald worden :-).

3 opmerkingen:

  1. Zo dat is met de kerst wel klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat ben je lekker bezig! Kerst in de zomer, maar waarom ook niet?
    Zojuist heb ik hier al bijna 34 graden gemeten, mij ook niet gezien buiten hoor (alleen 's morgens vroeg en 's avonds laat met dit weer) en ook lekker binnen met de airco aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am loving how this is turning out. Gorgeous!
    Hugs
    donna

    BeantwoordenVerwijderen