zaterdag 20 juli 2013

Trimming the tree



En weer een borduurtje af  van miss Merry, nu nog de sterretjesblokken en daar heb ik een lang weekend voor. Heerlijk om zo bezig te zijn. Natuurlijk heb ik ook nog leesvoer
De nieuwe Daphne's Diary lag in de bus. Het boek van Kate Morton heb ik uit en wat is het een fantastisch boek, echt wel een aanrader. Ik ben nu bezig in Het geheim van haar vader van Mary Higgins-Clark, originele titel The lost years.  Ik heb al ongeveer een derde gelezen en het is spannend!

Gisteren met Dopey naar de dierenarts geweest, want hij begon zwabberend te lopen en om te vallen. Het is nog steeds neurologisch en hij heeft een cortison-injectie gekregen, daar gaat het zwabberende loopje mee weg en valt hij niet steeds meer om, normaal wordt het natuurlijk niet, maar het gaat wel beter. Pijnstilling is niet nodig, nog steeds niet. Dopey amuseert zich nog best, hij is de hele dag buiten, maar blijft wel op het erf, uitstapjes naar de dijk doet hij gelukkig niet meer.




3 opmerkingen:

  1. I love your Miss Mistlemouse block. Happy reading. I hope Dopey feels better soon :-)

    BeantwoordenVerwijderen