zaterdag 3 augustus 2013

Voor de winter

Vast voor de winter, je kan niet vroeg genoeg zijn :-) Eerst deze lap gebreid met dubbele draad op nld. 9 mm. Nu moet ik nog een tweede lap breien, jammer genoeg moest ik de onderkant met rood breien, ik had geen gemêleerde wol genoeg. Nou ja, met rood wordt het toch de onderkant en dat zie je bijna niet denk ik, maar voor ik zover ben moet ik eerst deze batts spinnen.

En als ik dat gedaan heb, kan ik weer verder breien.
Ik heb de tekening voor het laatste stitcheryblokje van miss Merry op de stof overgenomen, dus daar kan ik ook weer mee verder en ik heb deel 3 van Chateau Hexagon ook in de bus gekregen, dus voorlopig ben ik nog zoet. :-)

2 opmerkingen:

  1. I wish I could knit but I am all thumbs. Thank you for the sweet comment on my blog my dear.
    Hugs
    donna

    BeantwoordenVerwijderen