maandag 7 oktober 2013

Lekker geblooperd vandaag

Manlief en ik moesten naar het afvalbrengstation en daar hebben we een pas van, komen we daar, doet de pas het niet, blijkt de oude pas te zijn, in januari hebben we een nieuwe gekregen met een chip erop. Nadenken en o ja dochter heeft hem een keer geleend, toen was schoonzoon naar z'n werk en de pas lag in zijn auto, dus de onze meegenomen, Natuurlijk niet teruggegeven dacht ik. Dochter op haar werk gebeld, die wist het niet zo goed meer, maar ze zou ook nadenken en kijken of ze er soms 2 had.
Belde ze vanavond, nee hoor ik heb er maar 1 en die staat op ons huisnummer, weet je het wel zeker. Dat dacht ik dus wel. Nou ja dan moeten we maar een nieuwe bestellen, wel zonde want die kost 15 euro. Zit nog een beetje na te mopperen op dochter, zegt manlief: Is hij soms in een envelop blijven zitten en in de boekhouding terechtgekomen. Tja zou kunnen, ik zit er nog even verder over na te denken.... en ik zeg, zou ook nog tussen het stapeltje op het bureau kunnen liggen (liggen m´n agenda´s en vuilkalender en zo nog wat spul ) Ik zoek ertussen en een envelop van de gemeente, nog dicht en er staat op dat het een belangrijke brief over de afvalverwerking is, maak hem open en ja hoor de afvalpas zit er in.
Tja, toen moest ik dochter bellen dat de pas terecht was en dat ze hem helemaal niet gehad had dit jaar, nou dat heeft ze er in zitten wrijven zeg. :lol: Ik zeg nog, och dat was even een seniorenmomentje en dan zegt ze: Als je het maar onthoud.   Ik weer: Ja dat is nou juist het probleem.
Toen drong het pas tot haar door wat ze gezegd had en we hebben als vanouds weer helemaal dubbel gelegen.

6 opmerkingen:

  1. Ja gek is dat he Marian, je moet aan zoveel dingen tegelijk denken, zelfs voor je kinderen dat je een geheugen krijgt als zo'n ding met gaatjes!!!!! ;))

    Oh ja een zeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ons ook zomaar kunnen overkomen, is de leeftijd denk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar je al niet vrolijk van kunt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je maar lol hebt, daar gaat het om in het leven, lachen houd gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ja kan de beste overkomen en mocht je er niet in bij de stort moest je weer terug met de zooi dat lijkt me het ergste hahahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die senioren momentjes weten wat.
    groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen