zondag 8 december 2013

Advent dag 8

En het eerste slingertje is gevuld, nu nog 2, ben weer helemaal bij, in het midden van de week liep ik wat achter, maar dat is weer helemaal goedgekomen. Het laatste figuurtje was leuk, is een mini slingertje van 4 rondjes, maar drie rondjes vond ik leuker ook al vanwege de kerstkleuren groen-wit-rood.
Verder is er niet veel uit m'n handen gekomen, m'n gehaakte gordijn groeit heel langzaam, hoef nog maar 20 toeren dus schiet ook al op (gelukkig :-) ).
Dit boek ben ik nu aan het lezen, Zeezucht van Nora Roberts, het eerste deel van de Chesapeake Bay, er zijn totaal 4 boeken dus ik ben nog even zoet.

1 opmerking:

  1. Vind die slinger super worden! En die boeken ga ik ook lezen. Eerst nog Saskia Noord en dan zijn deze aan de beurd.:-)

    BeantwoordenVerwijderen