zondag 22 december 2013

Adventsslinger

De foto is al van een paar dagen geleden, tot en met dag 20, toen had ik geen tijd om te bloggen, ik ben inmiddels al veel verder, maar de volgende foto maak ik wanneer ik klaar ben. Het lukt mij aardig om bij te blijven.
Met de gehaakte gordijntjes gaat het ook goed, ben met het volgende bovenste stuk van het gordijntje al ongeveer 80 toeren op weg. Nog zo'n 125 toeren te gaan.
Natuurlijk heb ik de herfstdeco verwijderd en een rond blaadje in kerstsfeer neergezet, want ik brand graag een paar waxinelichtjes 's avonds, waarvan 1 lichtje altijd een geurtje heeft. Deze dagen zijn dat appel-kaneel of dennen. Dit blaadje kwam uit de opslag,even omgeruild met de andere.
En tot mijn verbazing zitten alle pootjes er nog op, de pootjes zijn prachtig om te zien, jammer is dan wel weer dat er een scheurtje in de tegel zit, maar daar zie je niets van :-).




2 opmerkingen:

  1. Die adventsslinger vind ik zó leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat.
    En je dienblad met decoratie ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen