dinsdag 14 januari 2014

Niet zo'n slimme actie

Ik kwam een pak met mix voor kaneeltaart tegen in m'n voorraad, hoeft alleen maar olie en water bij, dus vond dat wel leuk om gisteravond even te doen. Om mijn bakblikken van de bovenste plank van het keukenkastje te krijgen heb ik een opstapje nodig. Ik heb nog zo'n plastic ding van toen de kinderen nog klein waren en die zet ik neer, ga erop staan, kan er nog niet goed bij en schuif een stukje naar voren.....en het opstapje glijd zo onder me weg. Ik weet niet echt wat er precies gebeurde, maar ik stond nog wel overeind, kwam netjes op m'n pootjes terecht, opstapje lag een paar meter achter me, de kat was onder het bed geschoten en m'n springvorm ziet er zo uit
Zo krom als een hoepel, flinke deuk in de bodem en de rand kan er niet meer af. Ik heb alleen maar een blauwe pink en vanmorgen had ik spierpijn in m'n schouder, dus ik kom er prima van af. Toch voortaan maar een beetje beter nadenken voor ik op z'n ding ga staan :-). De cakevorm had op een hoekje een klein deukje, die dan maar gebruikt, het is een lage cake geworden, wel lekker en er is niet zoveel meer van over.
Vandaag maar eens proberen of hij koud ook zo lekker is ;-).
De gesponnen wol van een vorige logje getwijnd en het restje blauw navajo getwijnd en dat leverde deze bolletjes op.
Het derde gordijntje is in de maak, de roosjesrand is af en heb de eerste 40 toeren voor het bovenste deel alweer gedaan. Elk dag een paar toertjes en in de reclames tussen de tv-series die ik volg ook even haken, dat schiet dan wel lekker op, soms is er zoveel reclame tussendoor :-).






7 opmerkingen:

  1. Wel een beetje uitkijken hoor! Voor je het weet zit je met je been omhoog. Komt je gordijntje wel snel af maar dat zal toch niet de bedoeling zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn van die acties die je weer scherp maken om voorzichtig te zijn, gelukkig goed afgelopen en lekker gelukt, veel haakplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehhhhhhhhhhh hoe noem je dat ook weer??? Eigenwijs?? Meid kijk uit hoor, stel je voor dat je wat breekt dan ben je goed zuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, kom jij daar even goed weg..... Heb je dat krukje meteen maar in de vuilcontainer gegooid?
    Mooi wolletje.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is nog behoorlijk goed afgelopen! Tjonge.., je had heel raar terecht kunnen komen.
    Je gordijntjes zijn zo leuk, maar wel een enorm werk om te haken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, oei, huishoudelijke ongelukjes komen helaas veel voor, daar ben je nog goed van af gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, weer in het kleine hoekje hè! Gelukkig is het goed afgelopen en die cake ziet er super uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen