dinsdag 11 februari 2014

Affo !!!!

Helemaal af, gewassen en wel, zelfs ruim op tijd voor Valentijn.
Fotootje van de achterkant toen het nog niet gewassen was :-). Ik ben er blij mee, vind hem zo leuk geworden. Voorlopig hangt hij over een stoel totdat ik weet waar ik het wil hangen.
Gisteravond aansluitend Miss Merry in de tackers gezet, dat zijn al die zwarte puntjes rondom de blokken en sterren, op de donkere bies rondom heb ik witte tackers gebruikt, maar die zijn desondanks slecht te zien. Jammer dat er geen neonkleuren zijn, die zijn wel goed te zien denk ik  :-). Ik heb quiltgaren, wat iets donkerder bruin is dan de stof waarop de stitchery zit en naturel garen voor de lichte blokken en rondom de ster. Ben benieuwd, 1 blok rondom (nog niet op de foto gezet) heb ik al gedaan met bruin en het ziet er goed uit.
De eerste sneeuwklokjes zijn ook al gearriveerd, nog heel klein en nog in knop. James de buurkat, als volleerd fotomodel, wilde graag z'n staart ook op de foto, die kwam ineens in beeld :-).
Kijk, hij moest er bij gaan zitten, wel met z'n rug naar de camera want hij wilde graag incognito blijven :-)





5 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi geworden!
    Oh heerlijk, sneeuwklokjes.
    Dat gaat hier nog even duren denk ik.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, en hier stikt het ook van de sneeuwklokjes. En wat een superkat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marian, en sneeuwklokjes hier stikt het ervan.
    Wat een superkat is dat, je geeft hem toch wel een knuffel zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk quiltje is dat geworden. En die tackers, die ken ik nog niet. Lijkt me super handig.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kat is die James... moet je die schitterende staart alleen al zien en de vacht... Is hij een raskat?
    Je hartjesquilt vind ik heel mooi, de kleuren zijn zo sprekend. Je hebt de smaak wel te pakken hè..

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen