zondag 16 februari 2014

Quiltwerk

Alle blokken zijn gequilt en ik ben bezig met de rand, vind het heel moeilijk te zien, maar met het strijklicht van het zonnetje krijg je wel een indruk. Het is zo leuk om te doen, ben helemaal enthousiast. Ik denk dat als de quilt gewassen is, het beter te zien is. Dat hoop ik dan maar, misschien de volgende keer een wat rustiger motief voor de rand uitzoeken. Maar al doende leer ik wel heel veel bij :-). Heb nu twee hoeken en de rand ertussen af, dus nog wel wat te doen. Verder heb ik niets te melden, ben druk met steekjes rijgen. Op de achtergrond de geur van de kaas-uien stokbroden die in de oven staan, straks kopje groentesoep met balletjes erbij, mijn dag kan niet meer stuk.

4 opmerkingen:

  1. Best goed te zien op de foto hoor. Mooi quiltpatroon. Ja, quilten is heerlijk om te doen, maar ook erg tijdrovend. Het resultaat is wel schitterend en dat is dan alle moeite weer waard.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto komt je werk goed uit! Maar bij een drukke stof vallen de steekjes minder goed op dan bij effen, da's waar. Toch kun je het reliëf wel zien.
    Veel quiltplezier!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige quilt!
    Dit staat ook erg hoog op mijn te doen lijstje!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen