maandag 24 februari 2014

Weer een affo !!!!

A christmas tail met Miss Merry is ook helemaal af, gewassen en wel.
Het kostte wat moeite om een goede foto te maken, de inspecteur-generaal wilde er perse ook op, nadat hij het toestel hoorde klikken wandelde Speedy gewoon weg :-) .
Dan nu een foto waar het quiltje in volle glorie op de bank ligt te pronken.
En ook eentje van de achterkant, die mag tenslotte ook gezien worden. Ik wil er nog een label op de achterkant hebben, maar die moet ik nog maken, dat komt nog wel.
Daarna ben ik verder gegaan met de Emma, ik moet nog 1 rijtje rondjes en dan ga ik de tussenstroken knippen en er tussen zetten en ook de bies om het geheel en daarna aan de stroken met de bloemen beginnen, oh nee, eerst de hartjes in de hoeken nog, anders is het daar zo kaal, dus voorlopig ben ik nog zoet.
Het tweede patroon van de framed flowers heb ik ook inmiddels uitgeprint, maar ik ga zo lekker met de de Emma dat ik die eventjes laat rusten, ik heb ook niet het groene lapje wat ik wil hebben daarvoor gevonden. Zo gauw ik die heb weet ik dat dat weer gaat kriebelen dusss wie weet.....
Vorige week kreeg ik nog een tegoed bloemetje voor m'n verjaardag en kijk eens, ik zag gisteravond al dat de knoppen opengingen en vanmorgen de dubbele narcis in volle glorie op m'n tafel. Hè, heerlijk voorjaarsachtig, de temperatuur doet vandaag ook mee, misschien vanmiddag even naar buiten, hier achter staat een of andere struik die ik weg wil hebben, dan kan ik tenminste weer bij m'n keukenraam komen. Via de andere kant, achter het klompenhok, is dat bijna onmogelijk zonder natte voeten te krijgen :-)



3 opmerkingen:

  1. Quilts en katten, die horen gewoon bij elkaar. Je quiltje is mooi geworden. De Emma vind ik ook zo'n mooie quilt, maar ik kan me er nog niet toe zetten die te gaan maken, nog zoveel andere dingen op mijn lijstje, haha.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker op dreef Marian! Tjonge, helemaal 'quiltgek'... Ja, die katten lopen nu eenmaal altijd net waar je ze niet gebruiken kunt. Soms struikel ik bijna over ze..
    De nieuwe Framed Flowers is best lastig met al die puntjes, en je moet ook deksels goed in de gaten houden welke stukjes er bij elkaar horen en waar...
    Prachtige narcis prijkt er op je tafel; het gaat echt voorjaar worden!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen