dinsdag 11 maart 2014

Bloemetjes, onder andere

De narcisjes die ik voor mijn verjaardag had gekregen, krijgen een tweede bloeironde, zo leuk, er zitten nog zoveel knoppen in, het was genieten er van. Inmiddels staan ze in het klompenhok op de nominatie om buiten gezet te worden, zodat ik er volgend jaar weer plezier van heb, maar dan buiten.
En nu we het toch nog even over mijn verjaardag hebben, vorige week kreeg ik nog een nagekomen cadeautje. Zulke schattige popjes, het linker popje krijgt een piepklein gebreid jurkje. De duimstok ligt er achter, zodat goed te zien is hoe klein de popjes zijn.
Voor de Emma heb ik een heleboel hartjes en bloemblaadjes geknipt, geplakt en natuurlijk aan elkaar genaaid.
Zodat er een heleboel bloemetjes in de borders geplant kunnen worden.
De bordertjes aan de zijkant zijn al weer vastgezet.




3 opmerkingen:

  1. Je bent aardig op dreef met je Emma. Telkens als ik er foto's van zie, ben ik een beetje jaloers :-)
    Wat ligt er trouwens ook een leuk speldenkussen op je naaibakje! Dat ideetje ga ik van je lenen binnenkort, vind je vast wel goed, toch?
    Groetjes en geniet nog lekker van het weer de komende twee dagen (daarna is het over hoorde ik de weerman net vertellen).
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel en hier staat de werkwijze van het speldenkussentje http://marianmmarian.blogspot.nl/2013/08/speldenkussen.html Veel plezier met het maken.

    BeantwoordenVerwijderen