maandag 17 maart 2014

Het schiet op

Aan de onderkant de tussenbies er nog opzetten en dan is deel 3 van Emma af.

De start van deel 4 is ook een feit. Alle lapjes zijn om de malletjes geplakt en er zijn 52 driehoekige malletjes geknipt, de stofjes moeten nog geknipt worden, maar het begin is er.
De eerste 16 figuurtjes zijn al aan elkaar genaaid en er wordt druk geappliceerd.
Voor buiten heb ik manlief met sterke arm te hulp geroepen om de braamstruiken weg te krijgen voor de heg en kijk eens hoe leeg het nu tussen de put en de heg is. Bijna alles is weg
Dit soort slierten moet ik er nog uithalen, maar dat is natuurlijk geen probleem. Hopen dat het zonnetje meewerkt dan ga ik vanmiddag weer verder. Zonder zon ga ik natuurlijk ook wel verder zolang het niet regent :-).
De amandelboom staat ook weer in bloei, nog niet alle bloemen zijn uit, maar hij kleurt al goed roze.
Ik vind de bloesem zo mooi, zo mooi roze en best wel grote bloemetjes.



4 opmerkingen:

  1. Emma is prachtig!!
    Het schiet al lekker op in je lente tuin!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohoh, wat wordt die Emma mooi!
    Heerlijk hè, dat het voorjaar al zo zichtbaar wordt in de tuin. Prachtige bloesem!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zó prachtig wat je allemaal maakt, zó inspirerend dat ik in de bieb was en een paar quiltboeken heb meegenomen. Ht kost alleen zoveel tijd en ik heb al zo weinig.... Groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet jouw Emma er al mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen