zondag 13 april 2014

Drie maal recht is scheepsrecht

Wordt er beweerd, maar dat werkt niet bij mij, kijk maar.
Het tweede mandje met de needle turn methode ligt links, nog net zo scheef als de eerste. Het derde mandje rechts is al een stuk beter, maar nog net niet helemaal recht. Ik vind het veel te veel een gepiel,dus die methode ga ik niet meer doen, tenminste met de mandjes :-).
Zes dun kartonnen malletjes geknipt en ik ga de stofjes om de malletjes plakken en ik denk dat dat meer naar m'n zin gaat. Heb meteen een bos vierkantjes en schuine droppen geknipt en geplakt, dus kan voorlopig vooruit, ga gauw weer aan de mandjes verder.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het knap, denk dat er bij mij geen enkel mandje op de stof kwam. Laat staan recht hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees jouw blog zo graag; inspirerend al het quilt- en patchwork, jullie activiteiten in en rondom huis en ook alles wat met poppenhuizen te maken heeft. Krijg altijd zo'n zin om te gaan quilten, maar het priegelwerk en de tijd die ermee gemoeid is, houdt me enigszins tegen.....
    Fijn weekend en succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen