dinsdag 15 april 2014

Van het rechte pad afgeweken

Natuurlijk niet in het echie, maar op het pad van de Octablom.
Links nog een mandje, het moeten er in totaal 26 worden. Ik maak ze in plaats van het geborduurde alfabet omdat ik geen ABC in deze quilt wil hebben. De damestasjes in de quilt worden vervangen door de geappliceerde kimono's. De rest blijft verder zoals in het origineel denk ik. Ik twijfel nog even over de hollly hobby's oftewel de sunbonnet Sue. Ik weet nog niet of ik die wel wil, maar voorlopig heb ik nog even tijd om er over na te denken, er zitten zoveel verschillende thema's in. Ik kan voorlopig vooruit.

1 opmerking:

  1. Af en toe de regels in de wind slaan, maakt dat je veel lol kunt hebben hoor!
    En zo geef jij je eigen draai aan deze quilt. Leuk die kimono's...

    BeantwoordenVerwijderen