donderdag 21 augustus 2014

Blok 4

Blok nummer vier is ook zover af en ik ben niet meer te stoppen. Wat vind ik het leuk om te doen, al die applicaties op de verschillende manieren, zulk heerlijk werk. En het weer werkt nu ook even mee, want ik was het buitenwerk een beetje zat, ik weet dat het moet gebeuren, maar deze slecht weer pauze vind ik heerlijk.

We waren met de heg bezig en het ging zo hard regenen dat we op een holletje naar binnen zijn gelopen. Het afval moet nog opgeruimd worden, maar het blijft wel wachten tot het een beetje aangenamer weer is. We hebben zelfs de kachel al een keer 's morgens aangemaakt. Het was binnen nog maar net 17 graden en dat voor de zomer, brrrr.
We kunnen nu weer over de heg heen kijken, er is totaal ongeveer 1 meter af, wel in gedeeltes, want het ging niet in 1 keer, voor het laatste stuk is de kettingzaag erbij gehaald, want met de heggenschaar kwamen we er niet meer doorheen en de takkenschaar wilde ook niet echt meer.

Maar het leverde wel dit mooie plaatje op met een dubbele regenboog.

Als leesvoer heb ik bovenstaand boek klaargelegd, hoef ik mij vanavond niet te vervelen :-) wanneer ik even stop met de applicaties van blok 5.
O ja, wat ik ook nog niet verteld heb is dat ik bij Red Brolly iets gewonnen heb bij een verloting.

Zevenentwintig lapjes stof en 1 boek over quilten, afgelopen maandag was het 2 weken geleden dat het naar de post is gebracht in Australië, dus ik zit nu ongeveer de pakjesman  hierheen te kijken. Begin wat ongeduldig te worden, hoewel dat totaal niet helpt. Moet maar rustig afwachten.




2 opmerkingen:

  1. Ook weer een mooi blok hoor!
    En mooie foto,s van de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel blokken moet je in totaal Marian? Je wilde er toch een bedsprei van maken? Het wordt vast super!
    Wat een ruimte toch om jullie huis heen, lijkt me geweldig die vrijheid... Maar ik besef dat jullie ook altijd bezig zijn met het stuk grond onderhouden, en dat zou ik weer minder leuk vinden.
    Je bent een bofkont dat je die leuke stofjes enzo hebt gewonnen. Ik kende die Red Brolly niet, maar google wel! Dat wordt dik genieten ....

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen