zaterdag 23 augustus 2014

Eindelijk

Gisteren, laat in de middag, toen ik de pakjesman niet meer had verwacht, stond hij toch aan de deur met het pakje uit Australië.
Het zat heel goed verpakt want ik had een mesje nodig om de kartonnen envelop open te maken, waarom worden zulke enveloppen niet hier in Nederland verkocht??? Ze zijn zo lekker stevig.
Toen was nog niet te zien wat er in zat, dus verder met uitpakken.
Na weer een verpakking verwijderd te hebben kwam dit te voorschijn, mooi zo'n lintje en sticker.
Het lintje en het papier verwijderd en daar komen de lapjes, ook al zo leuk samengebonden met een mooi lintje.
Om het boek was ook een lintje gebonden, dus heb nu van die leuke gestippelde lintjes bij mijn voorraad lintjes.
Een foto uit het mooie boek, hij is niet erg scherp maar kijk eens wat leuk, die kast zit vol met speldenkussens en zien jullie daar vooraan die gele stoel met ruimte voor klosjes en een speldenkussen als zitting, ik ga kijken of ik ook zoiets kan maken, patronen voor poppenhuisstoeltjes zat, dat moet toch aan te passen zijn, ik wil dan ook nog ruimte voor een schaartje, als ik dan toch bezig ben. Ik ben helemaal blij met alles wat in het pakje zat, nogmaals dank je wel Bronwyn.
Met blok 5 schiet ik ook al lekker op, nu werkt het weer natuurlijk ook fantastisch mee, vanmorgen weer de kachel aangemaakt, het was zo koud. Ik vind het toch gek, we zitten middenin de zomer, het hoort bloedheet te zijn. We hebben al veel regen en onweer gehad vandaag. Nu schijnt het zonnetje weer even, maar ik zie in de verte al weer een donkere lucht aankomen, dus de zonneschijn zal wel van korte duur zijn. Ik ga weer lekker verder met blok 5.





3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n verrassingpakketje ontvangen. Dat stoeltje is inderdaad schattig. Ben benieuwd naar het stoeltje dat jij gaat maken!!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent die kerel zeker wel om z'n nek gevlogen, Marian?
    Oh, wat een super pakket heb je daar. In gedachten zit ik aan je stofjes en lintjes te voelen... Wat een heerlijkheid!
    Nou, ik zou bijna zeggen; laat de herfst maar komen..., want Marian is wel 'zoet', maar ik vind het toch jammer hoor dat er zo abrupt een einde aan lijkt gekomen te zijn. Aan het begin van de week baalde ik daar best wel van. Nu heb ik het iets meer geaccepteerd en kan ik binnen m'n draai wel weer vinden. Met lapjes natuurlijk..., net als jij!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely parcel Marian. Enjoy using it. Your block is looking beautiful x

    BeantwoordenVerwijderen