dinsdag 20 januari 2015

Brouwershaven

 heet dit blok, heb ik met heel veel plezier en beetje ergernis gebreid, ik telde soms verkeerd en dan klopt het patroon niet meer. Vooral het onderste gedeelte, ik kwam steeds verkeerd uit, toen heb ik met het kruissteekprogramma wat ik op de computer heb, het hele onderste gedeelte uitgewerkt en toen was het een eitje. Het bovenste was ook een makkie, het middelste gedeelte moest ik mijn aandacht bijhouden. Wanneer ik pratend met manlief daaraan zat te breien telde ik gauw verkeerd aan de achterkant van het werk. Maar het is helemaal goed gekomen.
En ik krijg straks wel een probleem, ik ben nu vol enthousiasme bezig en wanneer ik het vijfde blok af heb moet ik wachten tot ik de volgende vijf delen krijg. En daar schuilt voor mij het gevaar in.Ik begin dan aan iets anders, natuurlijk weer vol enthousiasme en dan raak ik het een beetje kwijt voor de zeeuwse deken. Maar goed, dat zie ik dan wel weer.
Ik ben ook vorige week begonnen met een speldenkussen borduren, dus daar ga ik dan aan verder tussen het wachten op de blokken door :-). Ik wil meerdere speldenkussens hebben. Dit wordt wel een heel kleintje, kan ook gebruikt worden om aan een schaartje of sleutelhanger te hangen. Het patroontje heb ik hier (klik)  gekocht.


2 opmerkingen:

  1. Ha, dat is herkenbaar ... ergens anders aan beginnen intussen .. Hoe lang moet je wachten op de nieuwe patronen voor de volgende blokken? Je bent gewoon tè snel Marian!
    Wat is je blokje mooi, leuk om verschillende structuren te zien. Borduur ze!

    BeantwoordenVerwijderen