maandag 26 januari 2015

Een kor vol vissen

Heet dit blok van Tholen.  En het laatste blok heb ik ook al gebreid.

Dat blok ligt op de foto bovenste rij in het midden en is van Philippine - ruit. En moet er nu gewacht worden tot 15 februari, dat duurt best nog wel lang. Nou ja, de blokken liggen breiklaar want ik ben van plan om er 5 aan elkaar te breien, dan hoef ik alleen nog naar de lengte naden aan elkaar te maken. En er komt aan de onderkant een lap fleece stof zodat het niet gaat lubberen en ook netter afgewerkt is. Maar ik ben nog lang niet zover.
Vorige week had toch zoiets geks. Dochter koopt nog al eens via een webshop en laat de pakjes bij ons bezorgen, want wij zijn toch bijna altijd thuis. En wanneer een bepaalde bezorger komt toetert hij altijd 2 keer, zodat ik vast naar de deur kan lopen. Had ik vorige week toch een paar keer dat ik hoorde toeteren en dat ik opstond en dat er geen bezorger was. Bleek dat het reclame op de tv was. Manlief kijkt altijd naar de zender voor mannen :-) en daar zit altijd die reclame bij voor kantoorbenodigdheden en daar zit datzelfde toetertje in. Jullie wilt niet weten hoe vaak ik voor niks naar de deur gelopen ben. Ik hoef niet naar fitness te gaan, dat krijg ik thuis wel :-).
Er draait op het ogenblik een film in de bioscoop (U.nbroken) die gebaseerd is op bovenstaand boek. En aangezien ik liever thuis lees dan in de bioscoop filmpje kijk, ben ik er aan begonnen. Ik ben nog maar in het begin, blz. 35  en het heeft zo'n 400 blz. dus ben nog even zoet.

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi al die blokken voor je deken! Tja, en nu moet je wachten..., dat valt niet mee voor een enthousiasteling. Maar je hebt vast nog wel andere breiwerkjes liggen.
    Geluiden kunnen soms zo echt zijn via via, ik heb dat wel eens met een telefoongeluid gehad; je staat echt heel gek te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geduld is een schone zaak Marian :-) En die geluiden..........ik word wel eens wakker van de deurbel, die dan helemaal niet gegaan is.

    BeantwoordenVerwijderen