zondag 15 maart 2015

Ring of roses

De tweede rand zit om de ROR en ik maak veel sterretjes,
heel veel sterretjes, totaal mag ik er voorlopig nog zo'n 40 maken, heerlijk werk is dat.
Buiten is het bijna lente, de sneeuwklokjes zijn al weer op retour,
het ene witte crocusje heeft ook al op zijn mooist gestaan
en nu is het de beurt van de narcissen, het duurt niet lang meer, dus nog heel even geduld en we kunnen er weer van genieten.
Terwijl ik de narcissen op de foto zette, zag ik weer de tak die van de winter uit de spar is gewaaid en toen ik hem op de foto zette,
zag ik nog meer takken langs de heg liggen, dus ik heb wat te ruimen wanneer het beter weer wordt.
Onder mijn oude bankje groeit ook allemaal narcis, dus bankje maar even verzet voor het mooi. Hoewel achteraf is het misschien wel heel leuk om de narcissen door het bankje te zien groeien. Nou ja, kan hem nu niet meer terugzetten.
Dit is voor mij toch wel het ultieme lentegevoel, er lopen weer schaapjes met lammetjes bij ons achter in het weiland, zo'n leuk gezicht. Jammer dat mijn schaduw er nog net op staat, maar ja dat gebeurt wel eens met het zonnetje in de rug.
En nog een koppeltje schaap met lammetjes, wel met schaduw, maar niet van mij. :-).
Deze foto heb ik binnen door het raam genomen. Er zat een hele grote fazant op ons hek en wanneer ik naar buiten was gegaan, dan was hij natuurlijk weggevlogen. Ik zie hem vaker door de tuin en het weiland lopen, ik denk dat hij bij ons ergens op het erf woont, zo leuk.









2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en gezellig verhaal weer!!
    Bij mij bloeien de mini-narcisjes al.....het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto,s weer! Je sterretjes zijn ook mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen