zondag 8 maart 2015

Sterretjes

Ik ben heerlijk verder gegaan met de Ror en omdat ik van de achtergrondstof niet genoeg heb, komt er een neutraal stofje bij voor de sterretjes. Die kreukkatoen voor de gehele grote achtergrond is anders dan anders, maar ik vind het wel leuk, zoiets zie ik niet vaak.
De eerste rand om het middensterretje is al af en ik merk dat ik toch in de roze stofjes ben blijven hangen, dus dat gaat veranderen vanaf nu :-).
En ik kon het niet laten, heb alvast iets vooruit gewerkt, ik heb 1 leuk sterretje gemaakt, voor de allerlaatste rand vast 2 hexagonbloemen en 1 "saai" sterretje.
 Van de saaie sterretjes hoef ik er maar twaalf, dus dat is niet zo heel erg.
De tweede rand is in de maak met de saaie sterretjes, daaromheen komt een rand met leuke sterretjes en daaromheen een rand met grote hexagonnen en daar wil ik de klaprozenstof voor gebruiken, dus ik moet nu echt wat rode tinten er tussen door doen.
Gisteravond nog enkele sterretjes gemaakt met wat donkere tinten er om heen.
En nu ik er aan denk, ik heb nog geen overzichtsfoto van de Zeeuwse meebreideken, alleen foto's van de losse blokken en dat is dan zo saai kijken, dus nog even geduld, zal de foto van de week even maken. Met Speedy gaat het gelukkig weer goed, die is weer helemaal de oude op 1 klein plekje na wat nog net niet helemaal geheeld is, dus nog even goed met de zalf smeren.






3 opmerkingen:

  1. Het begin ziet er goed uit. Gelukkig kun je saai en leuk afwisselen. Veel plezier. Groet, Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit Marian, beterschap voor Speedy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit Marian, je gaat maar door he? ;)

    BeantwoordenVerwijderen