zaterdag 4 april 2015

Dat istie

Na de twee valse starts heb ik eindelijk het goede stofje gevonden. Eerst maar een paar proefhexen gemaakt en er aan vast gezet. Het naast mijn stoel neergelegd zodat ik er zo nu en dan naar kon kijken en ja hoor, deze is en blijft het.
Het is geen lekker weer, dus ik kan vandaag er heerlijk mee verder.
Er zijn ook weer wat sterretjes gemaakt,
het vijftiende blok, Arnemuiden - vlaggetjes, is gisteravond van de naalden gerold. Nu weer wachten tot de 15e voor de volgende 5 patronen.
De ooievaars zijn er weer, zag ze van de week voor de eerste keer dit jaar in het land lopen. Teken dat het mooie weer er echt aan gaat komen.

    Fijne Paasdagen.





3 opmerkingen:

  1. Ja, dat is de beste manier; even neerleggen en een paar keer kijken/proeven of het naar je zin is...
    Heb je nu het nieuw bestelde stofje gebruikt?
    Mooi dat de kleuren daarin weer terug komen die je gebruikte.
    Ik kijk uit naar het echte voorjaar; laat de ooievaars maar komen!

    Fijne paasdagen Marian,
    groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hexjes worden extra opgevrolijkt door het mooie nieuwe stofje! Je deken schiet ook al lekker op, volgens mij ben je een van de weinigen die helemaal bij is met de patronen :-)
    wat leuk om ooievaars te mogen zien! Die zijn er bij ons niet...maar ik kijk maar naar de lentebloemetjes en krijg dan ook dat lekkere voorjaarsgevoel.
    fijne Paasdagen
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stofje met die vogels en vlinder. Past goed bij de rest. Mooie vogels, ooievaars. Ik heb ze bij ons nog niet gezien. Fijn weekend en geniet van de mooie hexjes. Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen