woensdag 29 juli 2015

Het vervolg van het speldenkussen

Nadat ik het naaimachientje gevuld had, de knoop en het klosje had voorbereid kon het verder afgemaakt worden. Het heeft heel erg lang geduurd want ik was mijn hoge temperatuur lijmpistool kwijt. Boven in alle bakken gekeken, onder mijn bed in bakken gekeken, in de kast onder de trap. Nergens te vinden. Tot ik in de slaapkamerkast moest zijn en daar lag het mij gewoon toe te kijken. Zo'n rare plek, daar hoort het helemaal niet te liggen en zou ik nooit gezocht hebben. Achteraf denk ik dat ik dat ding even gauw kwijt wilde en het daar maar voor tijdelijk opgeborgen had. Is een heel lang tijdelijk geworden. Straks maar gauw op de goede plek bergen.
En dan helemaal in elkaar gezet en TAAAAAAADAAAAAAA, daar istie dan.
                       Ben er helemaal blij mee.
                       Nog eentje van de zijkant.
                  En nog eentje van bovenaf. Het kantje onderop is uit eigen voorraad, vond ik leuker dan het balletjesstrookje wat er bij zat, dat kan ik vast wel ergens anders voor gebruiken.
Het naaldenmapje wat erbij hoort maak ik niet, ik heb er twee liggen en ik gebruik ze nooit. Dus dat is overbodig werk en de lapjes komen nog wel van pas, voorlopig gaan van 2 lapjes al sterretjes gemaakt worden :-).
Gisteravond zat ik even op Pinterest te snuffelen en raad eens wat ik daar tegenkwam: Een ander patroontje van een naaimachientje (klik).
Misschien ga ik die ook nog wel eens maken, lijkt mij wel leuk, allemaal verschillende op een rijtje.




4 opmerkingen:

  1. Kind wat een leuk ding!
    En dat zoeken naar iets, ja wat klinkt dat bekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf speldenkussen, echt grappig en nog praktisch ook!

    BeantwoordenVerwijderen