dinsdag 29 september 2015

Afwerking van de klos

De hartjes zijn geborduurd, het koordje is gedraaid, nu kan dat aan elkaar gezet worden
Toen wat batting opgerold, strookje vilt er om heen genaaid.
Klein rondje aan de onderkant vastgenaaid en groter rondje geborduurd met draadje rood, een roosje en wat knoopjessteken. Aan de bovenkant vastgenaaid met rood en beetje fiberfill er onder gestopt.
Dat maakt alles bij elkaar het hele setje compleet, het was even wat werk maar ik ben er blij mee.
Met een dikke draad acryl en breinaalden nummer 10 een kussenhoes gebreid, niet dat ik die nodig had, maar ik vind het zo leuk om te breien. Ik heb nog zo'n bol liggen, dus ik brei er nog eentje.
Het begint ook weer weer te worden om lekker binnen bezig te zijn en dan met name in de keuken. Heerlijke chocolade fudge gemaakt. gewoon puur zonder andere dingen er in, is natuurlijk lekker, maar de volgende keer gaan er weer boerenjongens (uitgelekt) in, dat is namelijk nog lekkerder. Nu ik weer een klein beetje bij ben met bloggen, dit keer een kort blogje ;-).


7 opmerkingen:

  1. Wat is die klos leuk geworden Marian, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje is dat geworden Marian, petje af hoor!!!!
    En die fudge mét boerenjongens dat lijkt me zalig, vind dat ijs ook altijd zo lekker dus je weet waar je het kwijt kan als je teveel hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, dat zijn dikke naalden ... nr. 10, daar heb ik nog nooit mee gebreid. Maar zulke kussens zijn helemaal hip, begreep ik pas...
    Je klos is handig èn mooi; alles bij de hand tijdens het patchen en een genot om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je klos leuk geworden zeg!
    En lekker....fudge !
    Dat andere kussen maak je dan in dezelfde kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke klos geworden. Die fudge ziet er lekker uit. Houd zelf niet zo van breien op dikke naalden, maar het is een mooi kussen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely work Marian. Your fudge looks delicious x

    BeantwoordenVerwijderen