zaterdag 7 mei 2016

Baby gender party

Eindelijk is de dag aangebroken van de high tea waar het geslacht van de baby onthuld wordt. Natuurlijk heb ik ook bijgedragen in de vorm van cupcakes,
brownies, waarvan hier de randjes liggen, die zijn altijd voor mij, heerlijk waren de brownies weer, lekker klef van binnen en toch goed gaar. Is altijd toch een verrassing, hoe vaak ik ze ook bak.
En vanmorgen de scones gebakken, waarvan de helft met rozijnen en de andere helft naturel. En met zulke bakdagen ben ik altijd weer superblij met mijn kitchen aid met de 2 mengkommen. Nemen zoveel werk uit handen :-).
De gevulde tafel stond al klaar toen wij aankwamen en toen was het wachten tot iedere genodigde er was.
Het buikje van dochter mag natuurlijk niet ontbreken op deze fotosessie, ze groeit al lekker, ze krijgt al heerlijke mollige moederarmen.
Dan komt het moment supreme, de taart..... Hij ziet er prachtig uit en schoonzoon gaat hem aansnijden.
De eerste punt is er uit en het is goed te zien welke kleur creme er in zit.
Nog een foto van de punt die er uit gesneden is en de taart smaakte verrukkelijk. Nu kan ik weer gauw verder met de roze kinderquilt. Ik zat goed met mijn roze gevoel.







6 opmerkingen:

  1. Oh Marian wat geweldig, dan kan jij je helemaal uitleven natuurlijk, dat worden jurkjes en vestjes en en ......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie, een kleindochter voor jullie...
    Maar een kleinzoon was natuurlijk even leuk geweest. Fijn dat je nu weet waar je je op kunt richten. Wat zullen je breinaalden gaan tikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta verbaasd wat er tegenwoordig allemaal bij komt kijken. Maar leuk dat het het een kleindochter wordt. Een roze wolk dus. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera, het wordt een meisje! (Al was een jongetje natuurlijk net zo welkom geweest :-)
    Wat een schattige babykamer met sl die sterretjes. Leuk ook de 'kastjes en truitjes kast'
    De taart vind ik een super idee, wat een spannend moment moet het oen snijden zijn geweest!
    Nu lekker verder met de roodkapjesquilt, schoentjes haken en al die andere fijne (en ook lekker kleine) projectjes. Geniet maar lekker van die roze wolk :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera, het wordt een meisje! (Al was een jongetje natuurlijk net zo welkom geweest :-)
    Wat een schattige babykamer met sl die sterretjes. Leuk ook de 'kastjes en truitjes kast'
    De taart vind ik een super idee, wat een spannend moment moet het oen snijden zijn geweest!
    Nu lekker verder met de roodkapjesquilt, schoentjes haken en al die andere fijne (en ook lekker kleine) projectjes. Geniet maar lekker van die roze wolk :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen