maandag 15 augustus 2016

Bloementuin

Er werden weer veel lapjes uitgezocht en op maat geknipt voor in de accu quilt machine, net als de kartonnetjes, in dit geval 120 grams papier..

Het blik werd weer gevuld met hexjes van stof en hexjes van papiertjes, het plakken kan beginnen en dat doe ik tijdens het kijken van een tv-serie. Op het ogenblik Sue Thomas - FB eye, Ik vind het een leuke serie, maar er zijn heel veel afleveringen en ik vraag mij toch wel af of ik het na 20 afleveringen nog steeds leuk vind. Nou ja, dan kijk ik ergens anders naar, er is vast wel iets te vinden tegen die tijd.
Vanmorgen was het heel even windstil in mijn tuin en heb ik gauw de foto's van mijn bloementuintje gemaakt. Als eerste natuurlijk de groei van het tuintje.
Daarna kwamen de bloemen aan de beurt, deze stofjes zijn van een charmpack van laundry baskets op de middelste na.
Het buitenste stofje is van mijn favoriete marktkraam en de andere.... geen idee, komt uit mijn stash.
Van deze weet ik het ook nog, de buitenste is een batik, net als de rode in het midden en de roze is ook een stofje van de markt, is een heel leuk stofje, met medaillions van knalroze flamingo's, niet goed te zien, maar komt vast nog wel eens langs, later.......





2 opmerkingen:

  1. Je tuin wordt heel mooi met deze prachtige bloemen, :-) Je ster van hexjes ook. Lekker werkje. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan geen genoeg krijgen van je hexjes ..
    Maar er is ook zoveel moois mee te maken.
    Ik geloof dat ik hier ook nog wat van die leukerds heb liggen, maar weer eens even gaan opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen