zondag 16 april 2017

Updeetje

van mijn painting, hij wordt wel heel erg leuk, nog even verder gaan en ik weet wat er voor leuks in de etalage te zien is denk ik.
Deze bol sokkenwol van 50 gram heb ik opgewonden op mijn wolwinder en ik las dat zo'n bol een cake genoemd wordt. Had ik geen idee van, maar het klinkt wel leuk.
En via face-book vond ik een patroon voor een soort van mandje om de "cake" netjes in te doen tijden het beien. Het patroon staat hier (klik) onder het kopje Lief, leuk en handig, even naar beneden scrollen, in het Nederlands. En hier op  Ravelry (klik)  en een gehaakte versie staat hier  Ravelry (klik)  
Ik vond het erg leuk om er een te breien en het zou zomaar kunnen dat ik er nog eentje ga maken voor de 100 grams bollen, die wordt dan natuurlijk een klein beetje groter.
Nu ben ik weer helemaal bij met bloggen en hopelijk blijft dat zo en blog ik weer regelmatig. Ook al omdat ik het blog ook als naslagwerk gebruik. Zo makkelijk om iets op te kunnen zoeken wanneer iets ook al weer is geweest.


1 opmerking:

  1. Ik had weer heel wat bij te lezen. Leuk weer, te veel om op te noemen!

    BeantwoordenVerwijderen